Author Topic: Humor....I need Humor!  (Read 1415549 times)

Offline Mike

  • Supreme Overlord
  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 3376
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1245 on: October 04, 2007, 01:32:56 AM »
WOAH!  ::eek::

I'd file this under "worlds worst jobs" !!
(especially when I am shooting, heh heh  ;) )

I think I'd rather work at McDonalds! or in a shoe store like Al Bundy.....



Dear IRS: Please cancel my subscription.

Offline TheSoccerMom

  • Chicken Farmer
  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2590
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1246 on: October 04, 2007, 05:00:31 AM »
now...  THAT is FUNNY!!!!    ::rofl::

I wonder what he gets paid...?!?  And...  does he get Hazard Pay?!?!?!    ::whistle::
Don't make me come back there!!!!

Offline catisfat

  • Newbie
  • *
  • Posts: 49
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1247 on: October 04, 2007, 09:47:55 AM »
hiya mike, soccermom, happy i gave you a chuckle
this one leaves me speechless, and that's hard to do


but oh shit, this sale can't last long, not at these prices

Offline TheSoccerMom

  • Chicken Farmer
  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2590
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1248 on: October 05, 2007, 01:57:43 AM »
Dear CAT -- this is TOO good, I laughed and laughed!!!  Quick!!  WHERE's this great sale?!?!?!?!  Be right there....

"Hey buddy, gimme an Otterload of that thar turlet paper......"    ::rofl::
Don't make me come back there!!!!

Offline Baradium

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 1602
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1249 on: October 05, 2007, 02:15:53 AM »
Dear CAT -- this is TOO good, I laughed and laughed!!!  Quick!!  WHERE's this great sale?!?!?!?!  Be right there....

"Hey buddy, gimme an Otterload of that thar turlet paper......"    ::rofl::


I soooo didn't take that the way you meant it...
"Well I know what's right, I got just one life
In a world that keeps on pushin' me around
But I stand my ground, and I won't back down"
  -Johnny Cash "I won't back Down"

Offline TheSoccerMom

  • Chicken Farmer
  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2590
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1250 on: October 05, 2007, 02:19:41 AM »
Rut-row..... 
Don't make me come back there!!!!

Offline Baradium

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 1602
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1251 on: October 05, 2007, 02:32:59 AM »
Rut-row..... 

 ::wave::


Well I did see a sea otter the other week swimming around the boat... and for some reason I thought of that... and then a load.... 
"Well I know what's right, I got just one life
In a world that keeps on pushin' me around
But I stand my ground, and I won't back down"
  -Johnny Cash "I won't back Down"

Offline Rooster Cruiser

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 1996
  • Retired Chicken Hauler
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1252 on: October 05, 2007, 04:21:52 AM »
I was just wondering how long those slightly used toilet paper rolls would remain in "Good Condition".   >:D >:D ::rofl:: ::rofl::
"Me and Earl was haulin' chickens / On a flatbed outta Wiggins..."

Wolf Creek Pass, by CW McCall

Offline TheSoccerMom

  • Chicken Farmer
  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2590
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1253 on: October 05, 2007, 04:40:03 AM »
heh heh..  kinda scary, eh??     ::wave::
Don't make me come back there!!!!

Offline Rooster Cruiser

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 1996
  • Retired Chicken Hauler
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1254 on: October 05, 2007, 04:46:20 AM »
heh heh..  kinda scary, eh??     ::wave::

It makes me glad I didn't move my family to India this past summer.  Hehe.

Those prices appear to be Indian Rupees.
"Me and Earl was haulin' chickens / On a flatbed outta Wiggins..."

Wolf Creek Pass, by CW McCall

Offline catisfat

  • Newbie
  • *
  • Posts: 49
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1255 on: October 05, 2007, 10:44:23 AM »
hiya soccermom, us girls sure do love a good sale
rooster have you gone mad? India? there is no way to sweeten that pot
well its almost the weekend so i thought i would give the gang a "heads up" on a sobriety/ speed check point
intersection of dirt road & dirt road



" but officer i didn't know the jackass could go that fast"
always works for me, that and a little leg and some cleavage
« Last Edit: October 05, 2007, 10:46:04 AM by catisfat »

Offline Jupeli

  • Newbie
  • *
  • Posts: 15
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1256 on: October 05, 2007, 11:48:34 AM »
For some weird reason there was a Finnish guy hanging around with a Russian and an American. They started talking about how great their countries were. The American said: "We have so great air force in the U.S. that if all our planes were in the air at the same time, you couldn't see the sun at all!". The Russian of course had to answer that and he said: "Our navy has such a big fleet that if all the ships were set sail the same time they would cover the whole Gulf of Finland!" So the Finn told them: "In Helsinki there lives a man with a 25-inch penis." Shocked, the American told: "Actually.. Although our air force is great, the planes won't entirely block the sun..." Then the Russian said: "Yea... I also exaggerated a bit, our fleet really won't cover the whole gulf..." After hearing these confessions the Finn thought he should also say something so: "Well, to tell you the truth, the man doesn't really live in Helsinki..."

Inverted vertical landing ;)

Offline Rooster Cruiser

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 1996
  • Retired Chicken Hauler
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1257 on: October 05, 2007, 10:34:29 PM »
Cat, these guys tried to sweeten that pot for me.  They didn't succeed.  See the thread below.

http://www.chickenwingscomics.com/forum/index.php?topic=893.0

"Me and Earl was haulin' chickens / On a flatbed outta Wiggins..."

Wolf Creek Pass, by CW McCall

Offline G-man

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2047
  • Cogito sumere potum alterum.
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1258 on: October 05, 2007, 11:27:00 PM »
Life may not be the party we hoped for---but while we're here--we might as well dance..........

Offline G-man

  • Alpha Rooster
  • *****
  • Posts: 2047
  • Cogito sumere potum alterum.
Re: Humor....I need Humor!
« Reply #1259 on: October 05, 2007, 11:28:36 PM »
Hmmmmmm..  ::thinking:: ::whistle::  This gives me some ideas to pass my weekend....  ::rofl::  ::rofl::

Life may not be the party we hoped for---but while we're here--we might as well dance..........